Nyt regelsæt ved reklamering for "Hosting virksomhed"

Forum » Minecraft » Nyt regelsæt ved reklamering for "Hosting .. (3 indlæg) Vist 3357 gange
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke skrive nye indlæg!
#1: freakdk skrev d. 02/06-2013 kl. 22:24
Hejsa folkens!
Igennem den sidste tid, har jeg set flere og flere der forsøger sig med et "Hosting selskab".
Det er i sig selv fint nok, men desværre er der flere gange folk der har åbnet den ene dag og lukket en uge, eller en måned efter. 
Jeg ønsker ikke, at folk skal snydes og miste penge, fordi den host de lejede en server fra, lukker en uge efter.
Derfor  har jeg opstillet følgende regelsæt, som alle der ønsker at reklamere for deres virksomhed, skal følge i deres tråd. 
Denne tråd er midlertidig, det er planen, at der skal oprettes et sub-forum dedikeret til formålet, men det kan jeg desværre ikke selv oprette, uden Troels' hjælp, hvorfor jeg smider denne tråd op i stedet. 
Indtil videre skal disse tråde blot oprettes under "Minecraft" sektionen. 
Det skal siges, at jeg har taget udgangspunkt i det engelske forums regelsæt.
Man er velkommen til at komme med konstruktive forslag til forbedring/ændringer af regelsættet, men dette skal foregå gennem PM. 
-----------------------------------------------------------------------------
O.B.S

Før man kan få lov til at reklamere for sin virksomhed, er det et krav, at man kan fremvise bevis for, at man har registreret sin virksomhed, dette skal gøres ved at indsende en PM til undertegnede eller andet staff. (Har man en god grund til, hvorfor dette ikke er nødvendigt for den virksomhed man kører, så nævn venligst dette).
 Det er et krav, at man i sin tråd gør brug af ordenlig grammatik og bruger et passende professionelt sprog. Samtidigt  skal der gøres noget ud af tråden og præsentationen af virksomheden, vi ønsker fx ikke at se en tråd, bestående af intet andet end priserne på de produkter man sælger. Det skal derudover femgå tydeligt, hvem personen bag er, altså skal der opgives rigtige navne og kontaktinformationer, i form af fx en mailadresse. 
Vi forbeholder os retten til at fjerne enhver tråd for en given virksomhed og forbyde virksomheden at reklamere på minecraftforum.dk, på et hvilket som helst tidspunkt uden videre forklaring.
-----------------------------------------------------------------------------
Følgende regler gør sig gældende for virksomheden og dets medarbejdere.

1. Det skal i brugerens signatur fremgå klart for alle medarbejdere, ejere, medejere. promotere og lignende, som optræder på forumet, at de er en del af den givne virksomhed. Dette gælder også personer, hvis virksomhed pt. ikke reklamerer her på forumet. 
2. Det er forbudt, at opfordre til tilsvining / flame af en anden virksomhed. 
3. Som virksomhed er det forbudt at markedsføre sig selv som en del af minecraftforum.dk, eller som en virksomhed godkendt af minecraftforum.dk
4. Det er forbudt er opfordre folk til at poste anmeldelser af virksomheden i tråden, mod betaling eller anden form for"gulerod". Det er dog okay at opforde ens kunder til at skrive anmeldelser af egen fri vilje. 
5. Kritiserer man en anden virksomhed, er det forventet at man kan fremvise bevis og kan argumentere for ens påstande. Mener man, at en virksomhed bryder forumets regelsæt, skal man skrive en PM til et staff-medlem og IKKE selv tage affære. Vælger man i stedet selv at tage affære, vil det få konsekvenser for virksomhedens videre "reklamerettigheder" på minecraftforum.dk.
Bryder et firma én eller flere af disse regler, forbeholder vi os retten til at fjerne dem permanent fra siden uden advarsel og uden mulighed for at komme tilbage.
Ejerne af eksisterende tråde vil blive påbudt at følge dette regelsæt gennem PM.
Jeg håber at dette kan højne kvaliteten af de hosts som reklamerer her på forumet en smule, men som altid når man handler på nettet, skal man være kritisk og tænke sig om.
Minecraftforum.dk, eller jeg selv, kan IKKE stå inde for nogen af de hosts som reklamerer her på siden og minecraftofurum.dk's brugere handler på eget ansvar.  Der tilbydes ingen form for support og/eller garantier fra minecraftforum.dk's side.

WWW.FREAKYVILLE.NET
Danmarks Største Minecraft Server
IP:   mc.freakyville.net

#2: freakdk skrev d. 02/06-2013 kl. 22:24
Jeg tager forbehold for evt. stavefejl el. lign. jeg har ikke lige tiden til at læse det hele igennem nu.
Send gerne en PM, hvis der er noget der slet ikke giver mening. 

WWW.FREAKYVILLE.NET

#3: freakdk skrev d. 08/07-2013 kl. 21:43
Har ændret lidt i den første regel, det hedder sig nu;
1. Det skal i brugerens signatur fremgå klart for alle medarbejdere, ejere, medejere. promotere og lignende, som optræder på forumet, at de er en del af den givne virksomhed. Dette gælder også personer, hvis virksomhed pt. ikke reklamerer her på forumet. 
Altså. Arbejder man for, eller er man på anden vis en del af et hosting selskab, som udbyder servere el. lign. for et givent beløb, samtidigt med at man vælger at reklamere for/anbefale dem på forumet, skal det fremgå klart i ens signatur.

WWW.FREAKYVILLE.NET

Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af Sjovcraft
i går kl 15:49
3 indlæg
161 visninger
Af sebmedhh