Paradise Hotel

#1: RealityLover skrev d. 22/05-2014 kl. 14:41
Ved godt der nok ikke er ret mange der ser det her inde, men hvad er jeres holdning til Reality?
Min mening er nok lidt anerledes end jeres, men jeg synes det er MEGA sejt at turde at stille sig op foran et kamera, og vise dig til hele danmark..
Hvad synes I? :)
#2: Zummer skrev d. 22/05-2014 kl. 15:19
Så du syntes det er sejt at stille sig op i Paradise og knalde for åben skærm? (Undskyld sproget.) Jeg syntes det er latterligt! Hvorfor se dumme personer? For du det bedre med dig selv fordi du så ved der er folk som er dummere?
#3: DennisSkov skrev d. 22/05-2014 kl. 15:20
Sejt at stille sig op foran et kamera, virke dummere end to kopper fløde og komme op at diskutere med alle om, hvem der sagde hvad og lyve hinanden op i ansigtet for en pose penge?
Jeg synes det er meget sjovt at se på, men jeg mener stadig, at det er virkeligt uintelligent af personerne.
Det værste er, at jeg tror, en god del af forummets brugere ser det, til trods for, at de måske kun er 12-13 år. Forleden hørte jeg en flok unger i 7. klasse snakke om sex (og hvordan de simpelthen ikke kunne leve uden! - det var dog nemt at høre, at de bare skulle vise sig for vennerne).
Tror det her billede illustrerer min pointe meget godt:
Jeg synes det er meget sjovt - men unger på 13 år burde fandeme hoppe ned foran fjerneren og se Scooby Doo eller noget andet i stedet for at lære, hvordan du hurtigt og nemt får penge og klamydia uden at røre en finger.
PS: Og kom ikke og sig, at jeg bare bor et mærkeligt sted i landet - du er efterhånden en freak, hvis du ikke har mistet din møddom, inden du skal konfirmeres. :)

Driftansvarlig hos Prima Servers ApS
#4: danni225 skrev d. 22/05-2014 kl. 15:49
Zummer skrev d. 22/05 kl. 15:19
Så du syntes det er sejt at stille sig op i Paradise og knalde for åben skærm? (Undskyld sproget.) Jeg syntes det er latterligt! Hvorfor se dumme personer? For du det bedre med dig selv fordi du så ved der er folk som er dummere?
Jeg plejer som regel af skippe alle sex scener både i film og spil (det samme gælder serier), da de oftest er totalt udført og "falske"
I PH, har jeg lidt samme holdning, deres sex scener der i er til grin. Hvis du ser PH for: se spoiler

Så burde du bare slukke for tv'et eller også tilbringer du for lidt tid på nettet.
Der findes en masse sider hvor ved, du kan finde tilfredstillelse der er langt bedre end det du ser andre steder.
Er det "stort" og flot af dem at de stiller sig op foran et kamera og tér sig tosset?
sorry OP, men har du været på youtube de sidste 4 år? (PewDiePie)
Jeg ser det på grund af spillet og for at holde med ham hende der har den mest luskede plan af dem alle.
#5: RealityLover skrev d. 22/05-2014 kl. 21:11
Jeg ser det slet ikke som i gør. Jeg synes det er utroligt sejt at de tør at stå frem som dem de er!
#6: DennisSkov skrev d. 22/05-2014 kl. 21:15
Så de tør stå frem som en flok ubehøvlede, uopdragne unger?

#7: YoshaMC skrev d. 22/05-2014 kl. 21:15
RealityLover skrev d. 22/05 kl. 21:11
Jeg ser det slet ikke som i gør. Jeg synes det er utroligt sejt at de tør at stå frem som dem de er!
Jeg kan ikke se det seje i, at gøre sig selv til grin foran hele Danmark..:)

Aldrig, aldrig giv op.
#8: RealityLover skrev d. 22/05-2014 kl. 21:16
Fordi 1 eller 2 gør det så gør de alle sammen det? NEJ!
#9: Tearabian skrev d. 22/05-2014 kl. 21:19
RealityLover skrev d. 22/05 kl. 21:16
Jo :I...... Deres dumhed smitter ligeså meget som deres klamydia.

Battleroar er min erotiske hersker. Jeg er en af de der "populære piger"
#10: DennisSkov skrev d. 22/05-2014 kl. 21:21
RealityLover skrev d. 22/05 kl. 21:16
En eller to? :D Hvor meget Paradise har du set? :P

#11: RealityLover skrev d. 22/05-2014 kl. 21:23
Har set alle sæsoner.. :))))
#12: Water_Lemon skrev d. 22/05-2014 kl. 21:43
#11 Kunne være du skulle søge ind som deltager..

Medlem siden december 2012
"Choose a job you love, and you'll never have to work a single day in your life." 
It's a lemon not a melon!
#13: julemand101 skrev d. 23/05-2014 kl. 13:47
Du er vel klar over at alt i disse udsendelser er iscenesat af instruktører og PR folk? Der er ikke meget "som de er" over reality udsendelser fordi hvis de var "som de er" så ville det være en dødsyg udsendelse. I stedet ligger der et manuskript og før alle scener er der aftalt hvem der spiller hvad og hvordan det skal laves. Lige før kameraret ruller får deltagerne at vide hvordan de skal opføre sig i den given situation.
Hele reality TV genren handler om iscenesat konflikter. Jeg er klar over at nogen synes det er meget fedt at se på og det er god underholdning men det er bare vigtigt at forstå at det aldrig nogensinde er "stå frem som dem de er". Og jeg har det fint nok med nogen stiller op til den slags velvidende hvordan det fungerer og dem der ser det er fuldt ud informeret om hvilke forhold det er lavet under. Men tro aldrig på at det der sker i reality tv er virkeligheden og det samme gælder hvad der står de de fleste sladderblade nu hvor vi er ved det. ;)

Medlem af http://www.crafters.dk - It's all about the community
Administrator for http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux community
#14: danni225 skrev d. 23/05-2014 kl. 13:55
julemand101 skrev d. 23/05 kl. 13:47
Du er vel klar over at alt i disse udsendelser er iscenesat af instruktører og PR folk? Der er ikke meget "som de er" over reality udsendelser fordi hvis de var "som de er" så ville det være en dødsyg udsendelse. I stedet ligger der et manuskript og før alle scener er der aftalt hvem der spiller hvad og hvordan det skal laves. Lige før kameraret ruller får deltagerne at vide hvordan de skal opføre sig i den given situation.
Hele reality TV genren handler om iscenesat konflikter. Jeg er klar over at nogen synes det er meget fedt at se på og det er god underholdning men det er bare vigtigt at forstå at det aldrig nogensinde er "stå frem som dem de er". Og jeg har det fint nok med nogen stiller op til den slags velvidende hvordan det fungerer og dem der ser det er fuldt ud informeret om hvilke forhold det er lavet under. Men tro aldrig på at det der sker i reality tv er virkeligheden og det samme gælder hvad der står de de fleste sladderblade nu hvor vi er ved det. ;)
Dette er måske er skud i tågen.
Man jeg vil give dig delvis ret.
Det er TYDELIGT at se at nogle scener lavet fuldt ud fra et manus fx "det var er svært valg"
Dog er der andre scener hvor i, at de måske er blevet bedt at snakke om et givent emne eller gøre nogle specielle ting. for at skabe en "stemning" eller for at skabe en scene.
Men igen jeg ved det ikke.
#15: julemand101 skrev d. 23/05-2014 kl. 14:15
De steder hvor folk har haft mulighed for at improvisere kan du godt regne med er blevet taget om flere gange og måske er mange scener bare blevet smidt væk fordi de ikke ligefrem var med til at tegne forsimplede billede af deltagerne (prøv lige at ligge mærke til hvor lidt dybde der i personlighederne).
Igen, hvis dette på nogen måde var realistisk ville ingen se på det fordi det ville være mere kompliceret end konflikterne i Game of Thrones.

Medlem af http://www.crafters.dk - It's all about the community
Administrator for http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux community
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af Runner_Up
d. 18/08-2017 kl 21:52
3 indlæg
171 visninger
En opfordring
Forfatter: Runner_Up