The Forest Video Feedback:)

Forum » Youtube Videoer » The Forest Video Feedback:) (10 indlæg) Vist 620 gange
#1: JudexGaming skrev d. 10/08-2014 kl. 21:15
Hejsa alle sammen på MCForum.dk.
Jeg har her igår lavet denne gaming video på The Forest som er et forholdsvist nyt spil som stadig er i alpha hvor det går ud på at man skal overleve på en ø efter et flystyrt. På denne ø kommer der kannibaler om natten, det vil altså sige at man skal få bygget et hus som man kan gemme sig i om natten. Det minder faktisk lidt om Minecraft selve gameplayet, bare hvor det er mere realistisk:)
Men ja. Jeg har altså lavet denne video hvor jeg prøver dette spil af på min gaming kanal på youtube, og jeg ville blive rigtig glad hvis i ville smide en kommentar og skrive lidt om hvad jeg kunne gøre bedre og hvad i godt kunne lide ved denne video:)
Video:

Hvis det ikke virker så er linket her:
www.youtube.com/watch?v=8T5VfkLzdKA
Tak på forhånd:)
-Judex

Tjek da lige min Youtube kanal ud: JudexGaming. Her spiller jeg en masse spil bla. Minecraft, Skate 3, Counter Strike, Magicka, Outlast mm:)
#2: ismandendk skrev d. 11/08-2014 kl. 07:12
Der er godt nok mange på YouTube som oploader videoer i virkelif lav kvalitet og ingen humor eller noget som helst specialt ved deres videoer. Du er IKKE en af dem hold da op hvor var det grineren og se den video lang tid siden jeg har set en dansk video som var så underholdene. Fortsæt enlig! Sub+
#3: ThatLuckyPotato skrev d. 11/08-2014 kl. 10:26
Du får også et subscribe fra mig af, virkeligt en humoristisk video, lav endeligt flere af dem!
Kald da bolden for Kalle!

Regnbuefår er altid til foretrække ...
#4: Repsar skrev d. 11/08-2014 kl. 16:02
Generelt rigtigt godt! Elsker at du har redigeret det lidt ellers, synes jeg selv, kan det blive nemt kedelig. Dog synes jeg du bander for meget. Ikke fordi man ikke må, men jeg synes det bliver lidt for meget

"Why so serious?"
#5: JudexGaming skrev d. 11/08-2014 kl. 17:00
Hej alle sammen. Jeg er virkelig glad for at komme hjem og læse disse kommentarer i har skrevet!:)
#3. Jeg synes faktisk det virker som et ret godt navn:P Tak for det:)
#4. Med hensyn til at bande så kan jeg godt se at jeg kom til at sige ordet faggot lidt for meget på et tidspunkt, men det skal jeg nok rette op på i mine kommende videoer:P
ellers tusind tak for jeres beskeder, og tak fordi i gad og subscribe til mig:) Det betyder rigtigt meget:P
-Judex

Tjek da lige min Youtube kanal ud: JudexGaming. Her spiller jeg en masse spil bla. Minecraft, Skate 3, Counter Strike, Magicka, Outlast mm:)
#6: ismandendk skrev d. 11/08-2014 kl. 20:34
Kan man spille MultiPlayer i det?
#7: TheShadow skrev d. 11/08-2014 kl. 20:51
Rigtig god Video. Men Kan ikke Rigtig lide din Intro Musik med Det er (Ma Nikka ma Nikka) Syntes det er lidt Racistisk.
//Jeppe2115

"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
#8: JudexGaming skrev d. 11/08-2014 kl. 21:25
#6. Man kan ikke spille multiplayer i spillet men det er stadig kun i alpha så alt kan jo ske. Jeg håber ihvertfald der kommer multi, for det kunne være mega nice at arbejde sammen for at overleve synes jeg:P
#7. Jeg er glad for at du kan lide videoen:) Introen er lavet af en anden youtuber ved navn HamDerDanskeren og det er ham der har valgt musikken. Jeg har ikke noget imod musikken for den siger jo ikke noget grimt om farvede (hvad du nu vil kalde dem så det ikke lyder racistisk). Jeg synes personligt at det begynder at blive for meget med hvor grænsen for om det er racistisk ment går, og jeg synes folk skal stoppe med at tolke alt som omtaler "farvede", som racistisk ment. Grunden til jeg laver gåseøjne rundt om "farvede" er fordi jeg somsagt ikke vil have nogen skal forstå det som racistisk for det er det på ingen måde! De er jo mennesker ligesom os og ja det kan godt være at sangen får dig til at tænke på "racisme" men det gør det ikke for mig. Jeg synes ikke man burde gå at sige at ting er racistiske medmindre det virkelig er langt over grænsen det som er blevet sagt og man virkelig sviner dem til. Og det gør denne sang jo på ingen måde. Ja det blev en ret lang besked men havde brug for at komme ud med min mening om racisme, og det håber jeg er ok med jer alle sammen:)
-Judex

#9: ThatLuckyPotato skrev d. 11/08-2014 kl. 22:02
#6 De arbejder på den funktion. :)
Du kan også sætte spillet på peacefull mode osv., men ja ... du kan læse mere om det her:The Forest

Regnbuefår er altid til foretrække ...
#10: JudexGaming skrev d. 12/08-2014 kl. 19:52
#9. Ja de har gang i en masse projekter til spillet:P

Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af ZiraX
d. 28/01-2018 kl 19:53
4 indlæg
710 visninger
Af Battleroar
i går kl 12:56
14 indlæg
344 visninger