Hack til CSGO

Forum » Off Topic » Hack til CSGO (21 indlæg) Vist 2046 gange
< | 1 | 2 | >
#1: DennisSkov skrev d. 21/11-2014 kl. 19:00
Da jeg ved, der er en god portion brugere herinde, der bruger mere tid på CSGO end Minecraft, så tænkte jeg, at det her muligvis ville være relevant at dele: www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2mwnag/welcome_visitors_from_rall_heres_what_you_need_to/
Til de af jer, der har fulgt med i CSGO Majors de sidste par måneder, så kan nogle måske huske emilios VAC ban - efter hans ban, blev det diskuteret vidt og bredt, hvorvidt andre professionelle spillere også hackede.
ESEA har arbejdet sammen med Valve om en tilføjelse til VAC systemet, efter de selv opdagede en tysk hacker, og allerede inden for de sidste par timer, er der fløjet et VAC ban af sted til ikke mindre end 3 kendte spillere, der alle angiveligt har benyttet sig af det samme hack, som har fungeret via Steam Cloud, og det har ikke været muligt at se det på spillerens skærm overhovedet, eftersom det kun forøgede spillerens aim med, hvad der angiveligt skulle være 10% - ingen menu, intet at starte op - nothing.
Det er lækkert læsestof, hvis det er noget, man interesserer sig for, og selveste GabeN (Valve CEO) har været inde på reddit for at give en forklaring.
fnatic har pt. 3 spillere, der er på en liste over mulige hackere, som smn angiveligt står bag, men som han nægter kendskab til - dog er allerede én på den liste bannet i dag.
GG
"ez win, ez lyf" - every cheater ever

Driftansvarlig hos Prima Servers ApS
#2: mikkel_ibsen skrev d. 21/11-2014 kl. 19:17
Efter jeg så denne video har jeg også være lidt skeptisk på olofmeister
fragbite.se/fragtv/video/1952/olofm-vs-navi
Utrolige heldige skud?

test
#3: Nuxor skrev d. 22/11-2014 kl. 01:24
Har fulgt lidt med i det, men hvis de hacker... så er de jo ikke special prof.

Nuxa Tha Buxa
#4: Nuxor skrev d. 22/11-2014 kl. 20:17
VACation to KQlyfonia

Nuxa Tha Buxa
#5: oliver1504 skrev d. 23/11-2014 kl. 03:39
Kqly van ban=No DHW 4 Titan=JEG ER SKUFFET!!. Dhw ødelagt :c

#LåOsFåIndlægTællernTilbage
#6: Copenhagenguy skrev d. 23/11-2014 kl. 04:09
Nej, det er lige netop blevet reddet :) Man kan ikke have et hold med, der har haft en hacker, mens de har kvalificeret sig.
ang. olofm så ja, det ser ret "underligt ud". Giv det tid, "Innocent until proven guilty". Vil ikke stå og beskylde en masse for hacking, men ja, det ville i princippet give en god forklaring på, hvorfor fnatic er så skide dominerende lige pt :) selvom, modstander holdene finder alle deres kunnen frem. Kan huske tilbage på LDLC - Fnatic, bo3, på Inferno, LDLC gav alt hvad de havde, ALT. Hvert enkelt andet hold, havde de smadret det game. Men de tabte alligevel til fnatic hvis jeg husker rigtigt. trods alt, er inferno en af fnatics bedste maps :) vidst ikke deres bedste.
#7: Copenhagenguy skrev d. 23/11-2014 kl. 04:44
update:
Fetish og jw er på highrisk lige nu ang. ban
#8: SuperAnden skrev d. 23/11-2014 kl. 10:14
#7 Hvor ser du det henne?
#9: Copenhagenguy skrev d. 23/11-2014 kl. 14:36
#8, fetish har angiveligt cleanet sit inventory. Muligvis solgt sine items. Men han var ikke på listen. Kan være et tilfælde.
JW tilgengæld, er på listen, og bliver holdt meget øje med. Der er 3 fra fnatic der er på listen. KRIMZ, Olofmeister og jw.
Hvis der er nogen der bliver taget som den næste, tror jeg tilgengæld det er olofmeister eller JW
#10: DennisSkov skrev d. 23/11-2014 kl. 14:41
#9, lad os nu ikke prøve at gætte os frem til, hvem der muligvis bliver bannet, og hvem der ikke gør :) Først når personerne er blevet bannet, kan man være sikker på det - ikke før :)

#11: SuperAnden skrev d. 23/11-2014 kl. 15:03
hltv Pita (NiP coach) mener at flusha hacker.
#12: Copenhagenguy skrev d. 23/11-2014 kl. 16:20
skriver bare om hvad jeg har læst på reddit osv. :)
Tilføjer min egen mening, men olofmeister og jw, er dem jeg mest selv mistænker af alle, ikke på den måde at jeg tror de hacker, men at jeg ikke bliver overrasket hvis de bliver bannet, lige netop pga. den video på fragbite.se, og pga. den liste smn, tror jeg det var, udgav. Men ja, er enig med din ide om at vi ikke skal "witchhunte" men det er dem der er mest mistænkte på listen over mistænkte :)
edit:
ledte efter en "suspection" video her er der noget.
Mange snakker om at det er et preaim spot, men hans aim locker stort set automatisk på apex, i smoken, og følger ham ret godt, mens han løber.. bliver virkelig skuffet hvis der som sagt, er 30-40% af competetive scene der hacker (tal quoted fra Rizla)
https://www.youtube.com/watch?v=TwkA_PUt9W8&feature=youtu.be
#13: Ianx skrev d. 24/11-2014 kl. 07:27
Angående flusha:
https://www.youtube.com/watch?v=PvyzyyMetJo
https://www.youtube.com/watch?v=o51BJsLgIWA

<3
Hilsen Ian aka R4iN.
#14: DennisSkov skrev d. 24/11-2014 kl. 09:09
Videoer beviser intet :) Jeg har før set spillere (venner som jeg kender IRL) lave de vildeste skud. På en klar top 10 ligger klart den episoden, hvor min ven var 1v5, og da der er 2 tilbage fra det modsatte hold, sprayer han igennem en smoke, får et hs, bliver skudt én gang bagfra og flicker ham (180 grader) hs med ét skud.
Den første video med flusha beviser nada. Folk PRØVER at finde bevis i alt, og hvis der er flere tusinde, der kigger med, er det ikke svært for et par stykker at få et eller andet til at se mistænkeligt ud i hver eneste kamp, uanset hvem det er, der spiller.
Der er ingen, der lægger mærke til, at han sprayer og går med en m4a1, er der? Chancen for, at han rammer præcist, er meget lille - det er med andre ord rent held, at han fik ham den anden samtidigt.
Oh, for ikke at nævne det faktum, at de her videoer først kommer frem, efter kqly, sf, og smn har skabt alt det her påstyr. Folk leder efter mistænkelige ting - og de er helt opsatte på at finde dem. Besides, hack virker slet ikke på den måde, som der ses i andet klip. Ikke engang med hack ville han kunne have ramt det skud der, og der er intet hack, der låser dit aim fast på en spiller, som du ikke kan ramme. Havde han været oppe på site, havde det været mere mistænkeligt, men ingen ville have ment, at det så mistænkeligt ud, da modstanderen ikke var bag en mur/væg/genstand.

#15: Copenhagenguy skrev d. 24/11-2014 kl. 21:45
De videoer beviser skam intet, men efter listen som smn har givet, så har folk holdt øje med dem og fundet yderligere eksempler på hvad der "kan" være hack. Tag olofmeister videoen i brug f.eks. han er på listen over dem der angiveligt skulle have købt/fået/brugt hacket, og efter det, har man fundet situationer fra olofmeister, hvor han har været insane, på den mistænkelige måde :)
Ikke fordi jeg siger at han helt klart hacker, men at chancen er der.
< | 1 | 2 | >
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af den_danske_d..
d. 11/12-2014 kl 18:19
13 indlæg
18299 visninger
Af NighthawkDK
d. 07/12-2017 kl 14:59
51 indlæg