hvad går ting i server ud på??

Forum » Minecraft » hvad går ting i server ud på?? (8 indlæg) Vist 683 gange
#1: hof6200 skrev d. 08/03-2015 kl. 09:51
Hej. Sjovcraft var flink at give os nogle link til dansker server. der kan vi læse at server går ud på eks.. economy, Prison og mange mange flere. kan vi et sted finde ud af hvad de ting går ud på.
kan i anbefale nogle server til en på 9år, som har spillet i lidt mere end et år men på ps3
mvh hofDK
#2: ed skrev d. 08/03-2015 kl. 15:40
Konsol spil kan ikke join dem der er til pcer desværre
gaming.stackexchange.com/questions/164933/connect-to-pc-server-from-playstation-minec raft

Hej
#3: hof6200 skrev d. 08/03-2015 kl. 15:59
Hej ed. tak for dit svar. vi var nok uklare. men vi er kommet med på minecraft banen på pc.
#4: BoyGamingDK skrev d. 08/03-2015 kl. 19:22
Hej hof6200. Der er mange forskellige slags typer Minecraft som f.eks:
Prison: Som går ud på at du er i et fængsel og du skal ud ved hjælp af penge ( som du får ved at sælge det der er i minerne) at købe dig til højere rank og til sidst frihed.
Faction: Som går ud på du er lave/joine en bande som kan raide (øddelægge) og overtager andre bander.
Towny: En lidt mere stille version af Faction hvor du har din egen by som skal holdes oppe ved hjælp af penge. Der kan joine folk i din by, og jo flere der er med jo dyrer bliver din by. Du kan også sætte grunde til salg og gøre så folk skal betale skat.
Minigames: Der er mange mange forskellige minigames som f.eks: Survival games, Spleef, Tnt run, The walls og mange flere. Du kan evt. søge på de forskellige Minigames for at se hvad det er.
Vanilla: Det er helt normal Minecraft med ingen plugins, mods osv.
Men tilbage til spørgsmålet. Jeg tror det nok er bedst at starte med helt normal vanilla, ellers kan han prøve Prison det er også ret sjovt.
Håber du kunne bruge det
- BoyGamingDK

Hey! Nu da jeg har din opmærksomhed så kan du da lige gå ind og tjekke min Youtube kanal ud! https://www.youtube.com/user/BoyGamingDK
#5: danni225 skrev d. 08/03-2015 kl. 21:40
Mit bedste råd må være at i finder en relativ enkelt server til ham. Her kan servere som factions anbefales.
Det er enkelt om handler helt konkret kun om dræbe andre brugere for overtage deres baser.
Det eneste problem med factions er, at sproget på disse servere godt blive verbale. Dette sker oftest fordi, at man som bruger/spiller på disse servere er engageret i spillet. Lidt ligesom når en fodbold spiller bliver sur når han taber en kamp. Denne verbale tale til spillerne anses som værende en del af spillet. Og oftest er den med til, at være factions til factions.
Problemet med Prison servere i dag er igen det verbale, men også at man på disse servere har "narko" (som regel er dette sukker). Man kalder det narko fordi, at der også findes narko i de IRL (In Real Life) fængsler.
Dette narko er naturligvis ikke lagt ind på serveren for at brugerne, så IRL skal gå ud og tage narko. Det er igen lagt ind som en del af spillet.
Grunden til at jeg nævner "problemerne" med factions og prison (for at tage nogle) er for at sikre at jeres/dit barn. Ikke ender på en server der strider mod jeres/din måde at opdrage på. Jeg siger ikke i skal kigge han over skulderen hele tiden. Jeg nævner det mere som en slags oplysning.
Jeg ved udemærket godt at nettet og online "gaming" er en del af manges hverdag (mig selv inklusiv). Og nogle har mere "hårhud" end andre.
Jeg er 21 år forresten og være aktiv på nettet siden 2009. (Bare for at "retfærdiggøre" at ovenstående passer", i guess)
Anyway. Find en normalt SMP (Uden grief) og find ud af at online minecraft er noget for jeres søn inden han begiver sig ud i det semi store online minecraft univers. Jeg håber i finder en god server :)
#6: hof6200 skrev d. 09/03-2015 kl. 10:18
BoyGamingDK tak for dit info, jo når man er ny i PC minefraft kan næsten alt hjælp bruges.
#7: hof6200 skrev d. 09/03-2015 kl. 10:23
Hej danni225.
tak for din store beskrivelse. Også stort tak for dine advarsler eller de OBS'er du beskrev. den med norko du skrev om vil jeg være obs på. jeg har også en gang være online gamer.... den gang hvor 256k net var vildt hurtigt. Min søn har nu ret frie grænser, men advarsler er altid godt. han spiller også call of duty men på ps3. og har spiller minecraft på ps3 i ca et år. men jeg håber at få ham ind på nogle gerne danske server og spille.
#8: danni225 skrev d. 09/03-2015 kl. 13:30
Jeg tænkte bare at vise kan påvirke børn på forskellige måder og hvis i opdrager jeres barn/børn på en måde også de bliver udsat for det stik modsatte som online gamer.... (Du forstår vist hvor jeg vil hen).
Hvis han allerede er COD spiller, så er Factions et godt sted at starte, de 2 "spil/spillemåder" minder om hinanden.
Eller vil jeg anbefale servere der tilbyder survival games eller lign.
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af Laukage
d. 22/01-2018 kl 16:11
7 indlæg
175 visninger
Af Isaliam
i går kl 20:57
3 indlæg
31 visninger