LJ-Data anmeldt for DDoS angreb mod andre hosts

Forum » Off Topic » LJ-Data anmeldt for DDoS angreb mod andre .. (19 indlæg) Vist 1777 gange
< | 1 | 2 | >
#1: DennisSkov skrev d. 26/05-2015 kl. 16:19
Ronnie Finseth fra IODC.dk og CSHosting.dk (tidligere Connspire og NordicHost) har anmeldt LJ-Data til Københavns Vestegns politi.
Ronnie må næsten have glemt, at han selv var ude med et par trusler sidste år, og at LJ-Data fik beviser fra mig om, at han truede med at angribe dem - ja, Ronnie var dum nok til at sige direkte, at han bare kunne boote dem fra netværket.
Jeg har skrevet lidt på Zahid's indlæg på Facebook om dette - jeg håber I kan se det:
www.facebook.com/zahid.butt.7186/posts/10153335738557387?comment_id=10153340167777387&notif_t=fe ed_comment_reply
Ellers smider jeg lige mit sidste svar i en quote her:
Nu fik jeg lige tid til at læse hele artiklen færdig...
”Botnet angreb kræver, at man har forstand på den her type cyber crime eller at man kender nogen indenfor den verden. Så det er ikke Jens eller Peter på 14 år, som står bag.”, siger Ronnie Finseth fra IODC.DK.
What? Ronnie, Ronnie, Ronnie... Du kontaktede os, og lovede guld og grønne skove mht. jeres DDoS appliance. Der gik ikke mange dage, før vores servere led det første angreb. Jeg snakkede meget hurtigt med dig om, at der var stressers, booters og alverdens andet gøgl på HF, som ENHVER kan skaffe sig adgang til, for noget der minder om nada kroner per måned. Nogle af dem kan skyde af sted med 20-50Gbps (meget få, der kan med 50Gbps, sidst jeg kiggede), og du sagde, at du lige ville undersøge det... Nu sidder du og siger, at det ikke er små børn, der sidder bag? Det er det jo netop. Dig inklusive. Og du er godt klar over det, for jeg sidder med samtalen lige her, hvor jeg gjorde dig opmærksom på det. Tjek selv: imgur.com/677pqN7
Og ja, selvom der er gået 100 år og en sommer, så har jeg stadig chatlogs af vores samtaler på Skype (fedt for alle os, at Skype ikke sletter samtaler, der er ældgamle - knap så fedt for dig).
Også en ret træls udmeldelse du kom med om GigaGame her: i.imgur.com/HpzfAfa.png
Av... At smide sine kunder af netværket, fordi han ikke kan få lov at bestemme prisen på deres produkter... Han sagde det samme til Gigagame om os, og der gik ikke længe inden vi havde en nedetid, der sagde spar to smile emoticon
Jeg har masser af andre godter, der bare venter på at Ronnie bliver lidt for hellig.
Da vi fortalte folk om det sidste gang, ophørte Connspire og NordicHost pludselig... Hvorfor mon? Og hvorfor fanden tror han, at internettet glemmer, hvad han har lavet, på mindre end ét år? :D

Driftansvarlig hos Prima Servers ApS
#2: Pyrros skrev d. 26/05-2015 kl. 16:39
Sjovt, jeg får læser artiklen som om at det er LJ-Data som har anmeldt Ronnie?

Hilsen
Sebastian
Fredagen den 5. December skal jeg i praktik som pilot.
Det er til Gran Canaria, hvis man er så heldig at nogen af jer skal med. ;)
#3: DennisSkov skrev d. 26/05-2015 kl. 16:46
Læs igen :P
Og lidt sjovere læsning her: https://www.facebook.com/danskcshosting/posts/341085582747992
Vi skulle ifølge Ronnie have DDoS'et vores eget netværk... Er han en spasser?

#4: Pyrros skrev d. 26/05-2015 kl. 16:57
Ja, okay. Men LJ-Data har da også anmeldt Ronni?
I kan evt selv kontakte der igangsætter de DDoS attacks imod vores netværk eller evt anmelde ham, ligesom vi har gjort.
... Ronnie Finesth Nielsen

Hilsen
Sebastian
#5: DennisSkov skrev d. 26/05-2015 kl. 17:04
De har ikke anmeldt ham, de har blot skrevet, at han har gjort det :P
Men hold lige øje med det sidste link, det er herre sjovt at se Ronnie grave sig selv længere og længere ned :D

#6: DennisSkov skrev d. 26/05-2015 kl. 17:26
Nå, nu gad Ronnie sgu ikke forsvare sig mere, så han slettede alt :)...
Det kan læses på primaservers.com/incompetent/ronnie.pdf

#7: Pyrros skrev d. 26/05-2015 kl. 19:51
Er det bare mig, eller er jeg blevet blokeret fra cshosting.dk's facebook side?

Hilsen
Sebastian
#8: DennisSkov skrev d. 26/05-2015 kl. 21:34
... har du gjort noget da? :P Jeg kan fint tilgå den, og jeg har alligevel stukket ret meget til Ronnie xD

#9: Battleroar skrev d. 26/05-2015 kl. 23:08
I behøver jo ikke selv at ddose jeres eget netværk, men jeg kan da huske fra min tid som hoster, at RIGTIG mange serverejere ddoser hinanden. Det kunne jo være en af dine kunder, og en fra "gigagaming"(eller hva de nu hed). :) Just fyi - Så du ikke tror han ligefrem beskylder dig for at ddose dig selv x)

Frygt ej mer, Battleroar er her!
#10: DennisSkov skrev d. 27/05-2015 kl. 06:09
Beskyldningen gik på, at vi gjorde det :)

#11: Water_Lemon skrev d. 27/05-2015 kl. 08:48
Spændene hvad det her det ender ud i :).

Medlem siden december 2012
"Choose a job you love, and you'll never have to work a single day in your life." 
It's a lemon not a melon!
#12: JonaxDozeMC skrev d. 27/05-2015 kl. 13:48
Yaay, en spændede tråd :)

That moment when you realize.. you fvckd up..
#13: Stardust skrev d. 28/05-2015 kl. 22:49
Hej Dennis.
Er der nogle opdateringer på denne spændende debat?
Jeg skriver lige når jeg er hjemme fra arbejde i morgen, jeg har nemlig noget jeg gerne vil tilføje. Kommer nok til at tage lidt tid at skrive.
I må have en god aften.
Med venlig hilsen
Stardust

Jeg har stor erfaring indenfor Youtube, så har du brug for hjælp, problemer eller spørgsmål er du mere end velkommen til at henvende dig til mig. Ventetiden afhænger af min tid. Men godt omkring 2-3 dage! :)
#14: danni225 skrev d. 28/05-2015 kl. 23:05
Min umildbare opfattelse af denne sag er, at der i branchen bliver brugt beskidte af parter på begge sidder at dette spectrum. Det er findes ingen "White Knight".
#15: DennisSkov skrev d. 28/05-2015 kl. 23:34
Næ, der er ingen opdateringer, ud over at Ronnie Finseth valgte at fjerne samtlige opslag jeg havde lavet på deres side med beviser om, at han er slemmer, end han udgiver sig for at være. Når han bliver trængt op i en krog, går han helt i panik og prøver at få os til at se lige så slemme ud som ham (bemærk at han aldrig benægter) - men når man spørger ind til beviser for, at vi nogensinde skulle have DDoS'et nogen som helst, så bliver han enten stille eller beskylder os for noget nyt.
Nu er det svært at bevise, at jeg aldrig har leget med DDoS mod andre, men man kan vælge at stole på mig eller lade være. Har efterhånden været i gamet i lang tid, og de fleste kender mig nok til at vide, at det aldrig var et trick, jeg ville benytte mig af. Det virker lidt dobbeltmoralsk at DDoSe andre og så melde dem, der angriber en selv, ikke? Nej vent, det mener Ronnie ikke :P
Det er findes ingen "White Knight".
Grey knights, så :P Det eneste "slemme", vi har gjort, er at tjekke de fleste danske hosts igennem for en bug i WHMCS, som gjorde man kunne få fat i deres database. Nogle bannede os totalt, da vi gjorde dem opmærksomme på det *hosthost*Speedgaming*host*.

< | 1 | 2 | >
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af Sjovcraft
d. 17/10-2017 kl 15:49
3 indlæg
195 visninger
Af Leopold
i går kl 15:14