CraftiHost .. Danmarks BILLIGSTE priser

Forum » Server Hosting » CraftiHost .. Danmarks BILLIGSTE priser (24 indlæg) Vist 2099 gange
< | 1 | 2 | >
#1: Onlineklubben skrev d. 08/04-2016 kl. 18:50
Vi tilbyder top professionel Minecraft Server
Lej en server ved at klikke her

- 1024-4096mb ram
- 480 Gbps DDOS Beskyttelse
- Ubegrænset diskplads*
- FTP adgang
- Automatisk oprettelse

Har du spørgsmål af nogen art - find os på FaceBook - SØG: CraftiHost - Eller send en mail til: kontakt@craftihost.dk
Lej en server ved at klikke her

OnlineKlubben er en klub på nettet for alle - Vi spiller stort set ALT - Ingen er for store, ingen er for små. Vi hygger og spiller til den store guldmedalje - Her er ALLE meget Velkommen - Kig forbi www.OnlineKlubben.dk
#2: AmalieKnuth skrev d. 08/04-2016 kl. 21:53
Godt inlæg og gode priser til god kvalitet af Minecraft servere, ville helt klart anbefales. :)
sponsorere i også server til folk? Altså giver speciale grunde til at give en gratis Minecraft server til en Specifik Person.
- MinecraftPigerne

Hvis du spørger mig er svaret "Det ved jeg sørme ikke, tror du jeg er Albert Einstein?"
#3: Onlineklubben skrev d. 10/04-2016 kl. 20:13
Hey AmalieKnuth
Det er ikke utænkeligt at vi kunne finde på det - Dog skal vi modtage et TILBUD fra dem vi sponsorere vi ikke kan sige nej til.
Venligst Texass.

OnlineKlubben er en klub på nettet for alle - Vi spiller stort set ALT - Ingen er for store, ingen er for små. Vi hygger og spiller til den store guldmedalje - Her er ALLE meget Velkommen - Kig forbi www.OnlineKlubben.dk
#4: Deads skrev d. 11/04-2016 kl. 18:38
Så man kan godt få sponsoreret en minecraft server gratis?
Hvis man er kendt forskellige steder, og så reklamere for jeres minecraft hosting side?
På hjemmesiden står der at minecraft server 1GB koster 33kr men når man så skal bestille den koster den 49kr?
Det er vel en fejl? :)

mc.Onlineklubben.dk 5 Forskellige servere!
CraftiHost.dk Danmarks Bedste Minecraft Hosting!
gameclub.dk 4 Forskellige hjemmesider
#5: EndstonePvP skrev d. 11/04-2016 kl. 19:03
Det kan måske være ekstra afgifter, der bliver lagt oven i prisen.

<Indsæt signatur her>
#6: Onlineklubben skrev d. 11/04-2016 kl. 19:15
#4 Nej det er ikke en fejl Deads - Hvis du tager prisen for de 6 måneder og dividere med 6, så skulle du meget gerne ende på 33 kr. pr måned - Der skulle meget gerne stå - " Priser FRA " - Håber du forstår.
Men når det er sagt - Så sent som igår der holdt vi et møde, og vi er blevet enig om at SÆNKE vores priser meget Kraftigt.
De NYE priser skulle meget gerne være opdateret inden for 24 timer.
Jeg kan sige så meget at nu kan man leje en 1GB for KUN 19.95 - Vi går helt AMOK.
Hold øje med hjemmeside: CraftiHost.dk

#7: Deads skrev d. 11/04-2016 kl. 19:18
VILDT!
Jeg skal have fat i tegnedrengen så :)

mc.Onlineklubben.dk 5 Forskellige servere!
CraftiHost.dk Danmarks Bedste Minecraft Hosting!
gameclub.dk 4 Forskellige hjemmesider
#8: Pyrros skrev d. 11/04-2016 kl. 21:02
#6 Hvad er grunde til at Diamant-pakken ikke er blevet sænket ligeså meget som de andre pakker?

Hilsen
Sebastian
Fredagen den 5. December skal jeg i praktik som pilot.
Det er til Gran Canaria, hvis man er så heldig at nogen af jer skal med. ;)
#9: DennisSkov skrev d. 12/04-2016 kl. 02:54
Tag imod et råd fra en erfaren mand... Det er dumt at sænke priserne så meget. Af en eller anden årsag er det en trend, der er startet blandt nyetablerede danske hosts - sænk priser, få kunder. Sådan fungerer det ikke helt :)
Believe me or not, men da vi startede, var vores priser latterligt lave. Vi så ikke rigtigt nogen fremgang, men brugte i stedet tiden på at promovere os selv, forbedre vores produkt og sørge for at vores kunder fik en fantastisk oplevelse, og at vores servere kørte som de skulle. Fordi vores priser var så lave, havde vi ikke rigtigt råd til at udvide. Vi havde heller ikke råd til en server til backups.
Vi har siden øget prisen med mere end 100%, og siden da er det gået fremragende :)

Driftansvarlig hos Prima Servers ApS
#10: vRod skrev d. 13/04-2016 kl. 08:56
Med "480gbps ddos beskyttelse" kan det kun være OVH som hoster det... Samtidigt med at priserne er så lave. Det er måske den eneste måde man kan gøre sig selv unik på uden så meget arbejde (at bruge lavere priser). Jeg prissætter mit til 75kr/gb, omtrendt hvad Dennis og Co. gør hvilket er over 3 gange dyrere end dette. Tilgengæld er der langt flere tanker og idéer bagved konceptet og man får i sidste ende en bedre service og server for der er da ingen basis for profit ved at prissætte sig selv så lavt.
Det er ikke flame men man håber sku at en ny host vælger at være unik på sin egen måde. Så ærger man sig efterfølgende over at hosten er ligesom alle andre og bare sparker priserne i bund fordi at hosten ikke kan gøre sig unik på sin egen måde. PrimaServers formåede at gøre sig unik på deres egen måde men det her er desværre bare dn ekstra host i sværmen af de andre hundredevis af hosts der bare lejer en vps eller server hos ovh, springer hul i prisen og (sikkert) masshoster løs. Ærgeligt!

Co-Owner of MineIT - Premium hosting of Minecraft servers
W: www.mineit.eu E: info@mineit.eu
#11: Onlineklubben skrev d. 21/04-2016 kl. 19:35
Bukker og takker for dine gode råd DennisSkov - Vi har tænkt meget over vores beslutning, og er nået frem til, " Det er det vi gør " ;-) Mht til erfaring, vi er et team af gutter der har været i branchen i en helt del år.
vRod - Du har 100 % ret = OVH. Der er dog mange måder at drive forretning på, nogen går vejen mod at være unik, andre går en anden vej mod samme mål.
Beklager det sene svar, havde ikke modtaget en mail om jeres indlæg.
Må i få en fantastisk weekend

#12: Real_Deals skrev d. 21/04-2016 kl. 20:24
Hvis man kan sælge så billigt. Er der sikkert noget bag det

Søger du et skript? Kontakt mig gerne over en pm
#13: Onlineklubben skrev d. 21/04-2016 kl. 21:09
nikolaj064 - Man kan sidde og gæt sig træt til den store guldmedalje, eller man kan prøve det, og se om det virkeligt er så dårligt - bare fordi prisen er så lav.

#14: JustSam skrev d. 21/04-2016 kl. 23:13
Arhhhh...
Tror ikke i har "Danmarks BILLEGSTE priser"
Jeg tror SS-network.dk har "Danmark BILLEGSTE priser"

Skal du bruge hjælp til noget?'
Kontakt mig:
Email: samduved@gmail.com
#15: Pyrros skrev d. 21/04-2016 kl. 23:18
#14 Nej, ikke helt. 1024 MB fra CraftiHost er billigere.

Hilsen
Sebastian
Fredagen den 5. December skal jeg i praktik som pilot.
Det er til Gran Canaria, hvis man er så heldig at nogen af jer skal med. ;)
< | 1 | 2 | >
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af W1ktor_
i dag kl 17:47
21 indlæg
230 visninger
Af AmalieKnuth
i dag kl 14:49
4 indlæg