Nordicvanilla Lukker! - (Må gerne slettes)

Forum » Minecraft server » Nordicvanilla Lukker! - (Må gerne slettes) (33 indlæg) Vist 2270 gange
< | 1 | 2 | 3 | >
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke skrive nye indlæg!
#1: ZiraX skrev d. 29/01-2017 kl. 17:07
Goddag allesammen,
Os her fra Nordicsmp.dk har en lidt dårlig nyhed til jer spillere. Nordicvanilla lukker og slukker grundet en masse inaktivitet og manglende løst. Nordicvanilla har haft en rigtig god tid, og det takker vi jer rigtig meget for. Vi har altid haft et rigtig godt fællesskab, men nu er det på tide til at komme videre, og måske lave noget der lidt mere kompliceret. Derfor har vi valgt et par nye servere at arbejde videre med, som snart kommer til Nordicsmp.dk.
Vores spillere har det med at miste lysten til at spille på vores server da det er meget ensartede og der ikke sker så meget. Det vil vi gerne undskylde for, og vi ser det selvfølgelig ikke som jeres fejl, men vores. Vi har også indset at vi ikke kan holde spillerende for altid, på en "vanilla server". Derfor lukker vi nu NordicVanilla.
Mappet er blevet lagt op til download så alle der stadig gerne vil have glæde af det gamle map, så har i muligheden for det. Vi tænker rigtig meget på hvordan vi kan gøre det bedst muligt for jer, og det håber vi også at i vil huske :)
Download her - ca 2GB
Nordicvanilla bliver aldrig glemt, og kan komme op igen, men ikke i den nærmeste fremtid. Vi håber ikke at i fuldstændig forlader os, men derimod venter på at der snart kommer noget helt nyt, fra os af.
Tjek derimod vores nye forum ud ;) Klik her :)
Hvilken vanilla server kan jeg så spille på?
Jeg er anbefaler varmt Minelog. De virker til at de har et super fedt fællesskab :)
Se deres tråd her

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
Ejer og stifter af NordicVanilla
#2: ZiraX skrev d. 30/01-2017 kl. 17:25
Super start!
Tusind tak til alle der har sendt en ansøgning ;) Glæder mig virkelig til at spille med jer!
ZiraX

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#3: ZiraX skrev d. 01/02-2017 kl. 15:12
Så er hjemmesiden kommet op ;) Lige nu der er den ret simpel, men der bliver tilføjet ting til den løbende :)
Giv den et tjek: nordicgaming.dk/
*Ansøgninger går nu også igennem vores hjemmeside ;) (Men stadig, ved hjælp af Google Analyse)

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#4: ZiraX skrev d. 06/02-2017 kl. 14:58
Jeg føler ikke at Survival er så populært mere. Der er ingen på serveren... Det er kun mine admins og jeg der spiller derinde, Derfor kører det i mit hoved, om den skal lukkes igen. Da der ingen grund er til at køre videre. Jeg er meget ligeglad med penge, betaler gerne for at andre kan have det sjovt. (ikke ment på den måde, at jeg bare vil kaste penge i alt) Men at jeg er fuldstændig ligeglad med at modtage penge igennem minecraft.
Jeg vil bare skabe et sjovt community, men det er lidt svært uden medlemmer ;) Så overvejer om den skal blive til noget andet? Måske UHC, hvor vi planlægger konkurrencer mm. Kunne det være sjovt?
Kom med dit bud på en sjov minecraft server (Prison is out of my league) GIDER IKKE PRISON.
mvh ZiraX

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#5: Defterdar skrev d. 06/02-2017 kl. 15:44
29/01/2017 - du åbner din server for offentligheden
06/02/2017 - du overvejer at lukke den, grundet manglende aktivitet.
lel...
Hvis du vil skabe et community, så må du også arbejde lidt for det. Det er ikke dine brugere der skal skabe det - de skal tilslutte sig det.
Hvis du, og dine admins, ikke har et koncept som i er tilfredse med, så er det en dødssejler fra start af, så find noget I gider at opbygge og stå inde for.
Læg hjerte i jeres sag, så skal der nok komme spillere til, men de kommer altså ikke fra den ene dag til den anden.

BluECraft.dk
#6: ZiraX skrev d. 06/02-2017 kl. 17:09
Jeg går da også meget op i hvad det er jeg laver, og gør det med kærlighed, men nu har jeg snart haft denne server oppe og nede, så mange gange at jeg ikke kan huske det. Tror bare ikke folk gider "almindelig Minecraft" - eller ihvertfald nogle få. Derfor er jeg i tvivl...
Bla. Kigger jeg også på, hvor mange har set opslaget? Hvor mange har været inde på hjemmesiden? Hvor mange har set ansøgnings skemaet? Sådan så jeg kan skabe et overblik i hvordan det går med serveren og dens popularitet. Det går sku ned af bagge ;)

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#7: Chrras skrev d. 06/02-2017 kl. 17:25
Man skal sgu arbejde for en server. Og hvis forummet her er det eneste sted du har profileret din server, kan jeg godt forstå at du mangler spillere. Der er ikke vildsomt mange på forummet her, og de fleste holder sig nok til deres faste Mimecraft server

Chrras - Erfaren Minecraft-spiller og tidl. staff på bl.a. serveren EverSun.dk
Kontakt mig gerne ved at sende en besked her på forummet
#8: ZiraX skrev d. 06/02-2017 kl. 17:31
Præcis, det er et svært marked ;) Du har nok også ret i at det ikke giver den store effekt, ved at kun reklamere her ;)

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#9: DKMaxi skrev d. 25/03-2017 kl. 12:52
Det er da en skam at du har lukket den. Det var tider den gang vi havde et rigtigt godt community på NV
#10: ZiraX skrev d. 27/03-2017 kl. 12:54
Hey DKMaxi!
Du har du helt ret i :) har stadig serveren kørende, og betaler stadig for den hvis det nu skulle opstå at folk gerne vil spille på den :)
Så hvis folk har lyst, vil jeg helt klart åbne den igen ;)
ImZiraX
NordicVanilla 2017

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#11: JDiablo skrev d. 27/03-2017 kl. 17:40
Nu vil jeg lige stå ind og sige det som det er til dig OP.
Jeg har været whitelistet på en af de andre gange du har åbnede serveren og ja der var et lækkert community MEN! det der for mig til at sige nej tak til NV er at den lukker og åbner konstant.
Jeg personligt gider ikke bruge tid på en server der lukker efter 2 uger fordi den måske har en dårlig periode hvis du forstår.
Hvis du vælger at starte den op igen eller hvis den er oppe så prøv at se hvordan spiller basen er om skal vi sige et halvt år
evt. lav events for dine spillere det giver altså mere end man lige skulle tro.
- Larsen9991

Diablo was not Evil just misunderstanded I guess!
#12: ZiraX skrev d. 27/03-2017 kl. 18:50
Hey Larsen!
Tusind tak for din feedback! Jeg kan virkelig godt se hvad du mener. Du har helt ret i det med at serveren har åbnet og lukket konstant, altså så meget at man nok ikke kan tælle det på en hånd. Siden sidst jeg lukkede den, har den bare kørt, og intet er sket på den. Siger dig, den er møg støvet ;)
Jeg kan huske første gang den var åben, og det var det fedeste. Den følelse, at folk virkelig hygger sig, og har det sjovt. Selv penge kan ikke slå den følelse..
vil gerne åbne serveren, og det gør den også! Kan godt regne ud at folk er i den situation med min server, at de lige skal se hvor langt, den når denne gang, men det håber jeg da vi kan lave om på :)

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#13: ZiraX skrev d. 28/03-2017 kl. 21:22

Serveren er nu ÅBEN igen!

OP er opdateret
Du kan nu skrive en ansøgning til os!
Version: 1.11.2
Ansøg her: Klik her!
Discord: Klik her!

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#14: ZiraX skrev d. 14/04-2017 kl. 22:40
Vi er kommet meget godt fra start! Flere mennesker har nu fundet sig til rette på serveren, og selvfølgelig er der massere af hygge. Vi vil bare gerne have nogle flere venner ? Indtil videre er vi 22 whitelistede, og det er super fedt :D
Flere er begyndt på større projekter, og arbejder godt sammen :)
Her er lige et selfie fra os til jer ;)

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
#15: MadsGaming_DK skrev d. 19/04-2017 kl. 14:47
Hej ZiraX, jeg er meget glad for i har accepteret min ansøgning, og ser frem til at komme ind på serveren.
MEN jeg har dette problem når jeg prøver at komme ind på serveren der står ordret " Du er ikke whitelistet! Du kan skrive en ansøgning på minecraftforum.dk" Jeg tænker om i har whitelistet den rigtige? Mit username er MadsTwiiz.
Håber du kan hjælpe!
- Mads Jensen (MadsTwiiz).
< | 1 | 2 | 3 | >
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af Runner_Up
d. 18/08-2017 kl 21:52
3 indlæg
171 visninger
En opfordring