Univerzus - Rejsen Fra Saturn - Teknisk Stilling

Forum » Minecraft server - teknisk » Univerzus - Rejsen Fra Saturn - Teknisk St.. (5 indlæg) Vist 443 gange
#1: MadsHyldal skrev d. 29/04-2017 kl. 11:18

Hej Læser.

Alle ansøgninger skal sendes til denne mail - Mads0550@gmail.com
Hjemmeside: univerzus.dk/
Vi fra Univerzus er en Minecraft, som bestræber os på at revolutionere, den danske Minecraft spillestil.
Vi er igang med at skabe, et helt nyt gamemode til det danske Minecraft community. Men til det har vi brug for yderligere hjælp, end vi allerede har. Gamemodet er et kæmpe stykke arbejde og sætte op, derfor ønsker vi alt den hjælp vi kan få. Vi kan forsikre jer om, at der ikke er set noget lignende i det danske Minecraft community, derfor stræber vi os efter at komme, så tæt på perfektion som muligt.

Lidt om gamemodet:

Gamemode er sat sådan op, at konceptet “Prison” er blevet brugt som struktur, til serverens rammer. Dog kan vi forsikre jer om, at de to gamemodes ikke vil stå hinanden tæt, når serveren er færdig. Jeg vil ikke løfte for meget af sløret, men kan sagtens afsløre, at der vil være meget mere at lave på serveren, end hos normal prison. I vil opleve at mulighederne er udvidet, og en følelse af mere frihed på serveren.
Vis I ønsker at se vores preview trailer (altså ikke den officielle) så er der link forneden. - Tag jer ikke af der står den “åbner den til februar”.
Link:

Krav

Nå nu hvor vi har præsenteret os selv, vil vi gerne have lov at forklare hvilke kompetencer, en teknisk stilling hos os kræver.
*For det første og en af de vigtigste krav. Du skal have en stor kendskab, til at udvikle store skripts, du skal kunne lave avancere skripts, samt opsætte en server. (med hjælp fra resten af teamet)
*Du skal have en ordentlig attitude. Det nytter ikke noget, at du har et kæmpe talent inden for det tekniskeområde, men ikke kan arbejdesammen, eller opføre dig uansvarligt.
*Dette er ikke så meget et krav, men mere en efterspørgsel. Vi søger virkelig nogen der har de tekniskeegenskaber, samt en vis gejst for, at ud rettet noget.
*Du skal helst være over 12, det er dog ikke et krav.
*Du skal have et ordentlig fortid, vi vil ikke ansætte nogen, vis de før har lavet skidt på andre server, eller lignende.
:Husk: Dette er ikke et forsjov-projekt, men noget alle i firmaet tager seriøst. Det er mere et arbejde, end det er forhyggens skyld.
Det betyder dog også, at de i fremtiden vil være muligt, med en løn som teknikker. Udover det vil du modtage en Admin rank, med det samme serveren åbner.
Andet I bør vide:
Flere youtubere har vidst en interesse i serveren, vi vil ikke afsløre hvem, da intet er sikkert pt. Men vi kan godt afslører det i hvert fald, er nogen over de 10 tusinde abonnenter.
Det var alt håber I fandt dette indlæg interessant, og måske overvejer at ansøge.
Alle ansøgninger skal sendes til denne mail - mads0550@gmail.com

#2: MathiasRud skrev d. 30/04-2017 kl. 16:07
Endelig noget nyt i det danske Minecraft community, jeg er så vild med det ;)
#3: Katjqfflen skrev d. 30/04-2017 kl. 21:31
Først vil jeg sige super fedt og spændende koncept!
Har dog før hjulpet, men det er længe siden. Så tror desværre ikke jeg kan.
Så vil jeg også godt lige spøge om noget:
men noget alle i firmaet tager seriøst
Så i er simpelthen et firma?
Skal ikke tages som hate, blot et spørgsmål :)

NYLANDER
Tjek BASS BOOSTED NATION DK UD PÅ YT!
#4: Asheimav skrev d. 05/05-2017 kl. 08:30
Fik aldrig min mail tilbage fra jer, selvom i kontaktede mig flere gange om at jeg skulle hjælpe, hehe. Seriøsiteten er ikke stor.

"Jeg tager gerne i mod kritik, da det kan styrke mig med fremtidige udtalelser!" ~ Mathias C. 2017
#5: GSEMA skrev d. 19/06-2017 kl. 17:12
Skript er ikke ment til så store projekter, men i stedet til små funktioner der sætter prikken over i'et på en server.
Med så noget som rejsen fra saturn, er det helt klart det smarteste at holde sig til Java + Bukkit API
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af Runner_Up
d. 18/08-2017 kl 21:52
3 indlæg
200 visninger
En opfordring
Forfatter: Runner_Up
Af dipedersen
d. 14/03-2016 kl 17:56