Prison idéer

#1: Antonio0512 skrev d. 13/06-2017 kl. 17:30
Hej allesammen!
Jeg ejer en prison server som jeg er igang med at lave færdig men vi mangler nogle idéer til nye features så hvis i har nogle kan i evt skrive dem Tak på forhånd! :D
#2: MathiasGallus skrev d. 14/06-2017 kl. 08:43
Lav noget unikt som andre servere ikke har!

Send en PM hvis du har brug for hjælp med din minecraft server!
Min egen minecraft server: DanishPvP.dk - Factions - KitPvP - MiniGames - Skyblock
Forsat god dag!
#3: Antonio0512 skrev d. 15/06-2017 kl. 20:41
Det er også det vi prøver på vi mangler bare idéer :)
#4: EndstonePvP skrev d. 16/06-2017 kl. 08:22
Sry to say, men #2 har ret, prison er ikke unikt og bliver heller ikke unik af at tilføje nogle få nye ting.

<Indsæt signatur her>
#5: JDiablo skrev d. 16/06-2017 kl. 11:23
Altså lige da jeg så at du skrev Prison viste jeg da på forhånd at det ikke vil blive vildt unikt.
Beskrevet på få ord
Prison gamemodet hvor du bliver sat i et fængsel som OGSÅ! er det mest brugte gamemode inde for MC server (desværre) hvor du skal hakke blocks for at stige i rank super kedeligt princip men med plugins og pvp samt vagter og bander kan man gå over og gøre det ret fedt. Det kan ikke rigtig laves unikt mere jov ofc skal der nok være en ting der ikke er tænkt på. Men hvis man virkelig gerne vil have spillere på en server er DET! ikke Prison vejn man skal gå der er så mange konkurrenter inde for det at det er næsten umuligt at blive stort på.
Skal du prøve noget unikt så find et team på 3 - 5 mand og lav en RPG server det er unikt men tager også lang tid at sætte op. Du har også kun en sådan kendt server konkurrent her nemlig Wynncraft.
Wynncraft er godt nok også stor men den er International hvilket gør at hvis bare du sætter dig ned og laver noget wynncraft ish ting på Dansk så vil du højst sansynlig slå benene væk på det danske community siger det bare.
Udover det så som sagt er der kun 1 rigtig stor server inde for RPG hvilket gør det nemt at lave noget unikt.
Jeg siger ikke du skal droppe din Prison server jeg siger bare hvis du vil have en spiller base som ligger over 10 - 25 spillere så skal du finde en anden vej at gå end PRISON!
Jeg siger ikke du skal lave en RPG server nej jeg siger du måske skulle sætte dig ned med dit team og snakke om hvad for en slags server der kunne vær fedt istedet at være copycat på de 10000 andre Prison servere der findes i dag ofc nogen er større end andre ofte pga de enden for lavet et godt opslag eller faktisk fandt noget unikt at gøre ved serveren.
- JDiablo

Diablo was not Evil just misunderstanded I guess!
#6: ZiraX skrev d. 16/06-2017 kl. 12:55
Enig med #5 :)
Eller Minigames! Der mangler en dansk minigame server, kan i hvert fald ikke finde en der er ordenlig. Minigames skal der også mange folk til, tror jeg. Det kan godt være svært at sætte op, og er også en dyr omgang, da det nok "skal" kører Bungeecord ;)
Jeg ved godt når man tænker på Minigames, og hvis man har lyst til et lidt skywars. Så er det jo tydeligt at alle vælger Hypixel, cubecraft, hviemc eller en helt anden server, men det kunne være så fedt med en dansk minigame server, hvor folkene bag, virkelig har styr på hvad de laver :)

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
Ejer og stifter af Nordicsmp.dk / Nordicvanilla.net
#7: EndstonePvP skrev d. 16/06-2017 kl. 13:42
#5 & #6
Problemet med de 2 ting er bare at begge to kræver et hold og en del penge til at starte op. Lad os starte med RPG, lad også sige mappet er 1K x 1K også + custom plugins allerede det er ret hurtigt et tusindvis af kroner og udover det at skulle sætte NPCs lave quest, design våben osv uden et team vil også tage ret lang tid, og man vil højest sandsynlig gå i stå ret hurtigt. At sætte et mindre minigame netværk op virker dog lidt mere overskueligt at skulle gøre selv uden et team, dog vil det b.la. kræver mange for maps. F.aks. 5 maps for 5 gamemodes kan hurtigt blive en del penge også et minigame kan nemt blive $150-$200 per minigame bare for et simpelt et. Snakker ud for egen erfaring som udvikler ved et rpg netværk, som er under udvikling og et minigame project jeg har, så kan dokumentere ud fra det.

<Indsæt signatur her>
#8: ZiraX skrev d. 16/06-2017 kl. 14:11
Ikke hvis man kan lave det hele selv? :D Regner med du mener i builders og teknikkere, og ikke server priser? :D

Med Venlig Hilsen
ZiraX / Phillip
Ejer og stifter af Nordicsmp.dk / Nordicvanilla.net
#9: JDiablo skrev d. 16/06-2017 kl. 14:13
Jeg vil gerne give dig ret 7# RPG tager lang tid at sætte op men det er også derfor jeg skriver man skal være 3 - 5 fra start af har selv leget med det sammen med en før og ved at det kan blive langhåret nogen gange. Også derfor hvis jeg skulle gøre det igen ville det blive sådan noget med at vi bygger det i WE og Voxel sniper og åbner nye maps, Quest osv på sigt i stedet for at have et kæmpe map for start af. Det tager for lang tid i sidste ende at bruge World Painter til det. Jeg vil også fraråde op det hvis de ikke er 3 - 5 personer da man køre død i det.
Min pointe er bare at man skal lave noget unikt og der brugte jeg RPG som et eksempel. Altså det er ligefør jeg vil sige at en faction server kunne være mere unik i dag end en Prison og dem har der godt nok også være en god del af
Men lad os ny hoppe ud af det off topic som den her tråd er kommet ind i OP søger unike ideer til en Prison server ikke en unik server.
Derfor vil jeg hermed forlade denne tråd da jeg ikke kan komme på noget unikt til prison sorry to say
- JDiablo

Diablo was not Evil just misunderstanded I guess!
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af den_danske_d..
d. 11/12-2014 kl 18:19
13 indlæg
18091 visninger
Af Runner_Up
d. 11/11-2017 kl 13:20
7 indlæg
1375 visninger