Mymclist.net er en ny serverliste!

Forum » Minecraft » Mymclist.net er en ny serverliste! (8 indlæg) Vist 260 gange
#1: mymclistnet skrev d. 18/12-2017 kl. 19:51
Mymclist.net er en ny serverliste!
Vi er klar til en unådig opstart med ris/ros og gerne nye konstruktive (ændrings)forslag fra Minecraft communityets observante og kritiske øje!
Hvorfor nu en mere serverliste?
Det skyldes en voksende irritation over, at flere dansketablerede serverlister ikke vedligeholder deres systemer og sørger for opdatering af versionsnumre eller at kommentarer, rapportering og support fungerer!
Mymclist.net forsøger vi at gøre det lækkert at være serverejer og give dig følelsen af, at her bliver der taget godt af mig.
Det gør vi ved at sætte os i serverejer og spillers sted.
Som spiller er jeg f.eks. super ligeglad med linket til FAQ-listen, jeg skal bare kunne finde en server der matcher mine ønsker eller kunne afgive min stemme.
Vi giver serverejere:
En udmærket FAQ liste på server manager siden, som uden tvivl vil blive udvidet over tid.
Seneste nyheder fra minecraft.net, spigotmc.net og bukkit.org samlet ét sted på serverejer kontrolpanelet.
Ingen grænse for banner fil størrelse, så du kan lave det mest lækre banner du overhovedet kan med dine super kreative evner.
Votifier understøttede stemmer (som alle andre).
Køb af VIP dage, der ligger din server øverst på siden efter rank.
Auktion på Premium Placering, der garanterer din server ligger absolut øverst på alle sider i 1 måned.
Reklamefri serversider for VIP og Premium servere.
Adblocker og lignende fiksede bannere, så du kan brande din server på andre hjemmesider og skabe mere trafik på din server.
Rapportering af andre servere, du mistænker for fusk.
Win back/overtag ejerskab af din server, hvis en anden end serverejer har lagt den ind på Mymclist.net
Er din browser dansk, vises siden på dansk, ellers på engelsk.
Muligheden for at downloade dine statistikdata (csv-format) på månedsplan, så du selv kan behandle data som den helt store regnearksguru.
Og så meget mere - kom ind og kig på Mymclist.net
#2: Defterdar skrev d. 18/12-2017 kl. 23:02
Fin idé, men siden er på ingen måde mobil venlig.

BluECraft.dk
#3: sponser123 skrev d. 19/12-2017 kl. 15:16
Kan godt lide idéen med lidt mere konkurrence på det danske marked, da MinecraftList desværre ikke bliver opdateret mere...
Men synes systemet ligner på flere måder ligner http://minecraft-mp.com/ og med det samme tænker jeg at det ligner noget fra et købt systemet.
Dertil så ved jeg ikke om i stadig tester, men at jeres premium server, så er det jo bare gratis reklame til jeres egen server? Det synes jeg ikke ligefrem er fed stil at køre, men det er jo bare min personlige holdning :)
Men ellers klø på! :) Kunne dog godt have tænkt mig at have set noget mere unikt end bare endnu en server liste, som ligner alle de andre.
#4: mymclistnet skrev d. 19/12-2017 kl. 16:02
#2: Defterdar
Alle veje fører til Rom og når de er blevet brolagt, kan Rom blive bygget på én dag.
Med andre ord, - det er planen, at mobil venlig side også skal virke.
De der kan nøjes med non-mobiludgaven nu, kan få glæde af systemet allerede nu.
Tak for dit indlæg.
#5: mymclistnet skrev d. 19/12-2017 kl. 16:05
#3: sponser123
Jeg valgte ikke at nævne lister, der trigger en voksende ærgrelse.
Ønsket er ikke at være provokerende eller slå på andre, der allerede ligger mere eller mindre ned.
Men ja, MinecraftList er en af dem.
Både du og jeg ved hvor meget tid der er lagt bag MinecraftList udviklingen og hvor stor ærgrelserne er, at den er halvt død på vedligeholdelsesfronten.
Din tid blev knap med studier og social liv, men jeg er sten sikker på, at havde du ikke solgt den (husk at ret din signatur), ville alt også have virket i dag.
At du især og jeg til dels har lagt så meget tid i MinecraftList og at se den som en halt hest nu, gør ærgrelserne personlige.
Det er ganske korrekt, at produktet er købt og kraftigt tweaket overall.
Det har været et emne oppe at vende flere gange om der skulle et nyt design henover og der er både for og imod.
Som du siger, det bliver unikt (en "for" stemme).
En imod stemme er, at systemet og designet er velkendt og det kræver ikke en masse af PeterPip at gå i gang.
Beslutningen er ikke taget endnu og det haster ikke og påvirker ikke funktionaliteten eller brugervenligheden.
Tiden vil vise om der kommer lidt tryllestøv hen over sidens design.
Test er test og det gælder også premium server systemet.
Det udløbet om 11 dage.
Det går nok.
På spiller listen har flere også et kæmpe forspring.
Disse bliver nulstillet, hvis nogle skulle være i tvivl.
Tak for dit indlæg.
#6: Defterdar skrev d. 19/12-2017 kl. 16:08
Med hensyn til browsere og sprog, så er den ikke helt i hus.
Min chrome er på dansk, men siden vises på engelsk. Skifter jeg til dansk på siden, så husker den det fremad rettet - bruger jeg inkognito, så er vi tilbage til udgangspunktet (engelsk).
Min IE er derimod på engelsk, da jeg kører med engelsk OS, men der vises siden på dansk.
Det skal siges, at jeg kører med dansk tegnsæt.
Ligeledes har i et par stavefejl hist og her :)
EDIT: Jeg får ikke lov til at query min egen server, igennem din side. Jeg kan fint fra alle andre sites.

BluECraft.dk
#7: mymclistnet skrev d. 19/12-2017 kl. 16:46
#6: Defterdar
Kan du tjekke din Chrome og at sproget Dansk står øverst?
http://prntscr.com/hpmpel
Jeg har selv bokset lidt med den og måtte erfare, at ændringer først slå igennem efter Chrome har været helt lukket.
Det plejer de nu nok at være gode til at informere omkring, hvorfor det ikke fladt mig naturligt at genstarte Chrome det samme.
Det samme kan gøre sig gældende for IE.
Det er ikke applikationens sprog eller sproget i OS, der gør sig gældende.
Jeg kan end ikke få svar på ping bluecraft.dk, kunne det skyldes serverens firewall?
#8: Defterdar skrev d. 19/12-2017 kl. 18:26
Dansk står så øverst som det kan (præcis som dit screen)
Der er intet specielt ved min firewall. Som sagt, så virker alle andre query sites upåklageligt. ICMP er er slået fra, men det har heller ikke noget med minecraft at gøre, som sådan :)

BluECraft.dk
Du skal være logget ind for at deltage i debatten
Login eller Opret en gratis bruger
10 mest læste tråde de seneste 24 timer
Sidste svar
Af Laukage
d. 22/01-2018 kl 16:11
7 indlæg
175 visninger
Af Isaliam
i går kl 20:57
3 indlæg