Forslag til at få sparket gang i det danske forum

Brogade

Nyt medlem
29 Oktober 2021
18
7
3
Hejsa.
Jeg er blandt de brugere som var meget aktive på det gamle forum, og jeg håber at minecraftforum.dk endnu engang kan blive centrum for os danskere som interesserer sig for Minecraft. Jeg sidder med en tanke som måske er lidt skør, men jeg vil alligevel lufte den blandt forummets nuværende medlemmer:
Jeg leger marketings konsulent som 'side hustle' og vil rigtig gerne lave gratis annoncering for forummet. Jeg er ikke særlig skarp til at lave 'content', men forstår det tekniske ved annoncering i grove træk og hjælper også virksommeder til hverdag.

Mine tanker var derfor:
Kunne der være stemning for at dele noget af dette ud og i det hele taget sætte det i værk?
- Sprede budskabet
- Lave lidt video/billede materiale til annonceringen
- Evt. en pulje som folk kunne smide lidt håndøre i, hvis admins bag sitet ikke selv havde budget til annoncekroner

Eller måske bare lave det hele mere simpelt, ogopfordre andre vi kender til at blive en del af sitet? :D

Mads

Administrator
Sidefrivillig
23 Januar 2021
24
9
3
Hejsa Brogade.

Dine ideer er helt klart til eftertanke, jeg henvender mig lige via Privat Besked hvis det bliver aktuelt :)
Og vi har store planer for projektet, det bare om at få andre til at hoppe med, så jo flere kreative ideer vi kan modtage jo bedre kan det blive. Og det jo til fordel for alle og er med til at gøre Fællesksabet stort igen som det var dengang! :)

Brogade

Nyt medlem
29 Oktober 2021
18
7
3
Hejsa Brogade.

Dine ideer er helt klart til eftertanke, jeg henvender mig lige via Privat Besked hvis det bliver aktuelt :)
Og vi har store planer for projektet, det bare om at få andre til at hoppe med, så jo flere kreative ideer vi kan modtage jo bedre kan det blive. Og det jo til fordel for alle og er med til at gøre Fællesksabet stort igen som det var dengang! :)
I siger bare til! Jeg vil ikke garantere at tilbuddet gælder ud i al' fremtid, men sådan som mit skema ser ud pt og de første måneder i 2022, har jeg i hvert fald tiden ;)

Jeg forsøgte at dele siden i god tro inde i på en FB gruppe for dansk minecraft, men det kostede mig desværre en måneds 'mute':LOL:

Rampagerabbit

Nyt medlem
9 December 2021
1
1
3
Hejsa alle sammen,

Jeg var selv en aktiv bruger på den gamle version af forummet hvilket var ganske fint. Jeg synes at det kunne være fantastisk hvis der kunne komme mere liv i det danske minecraftforum. Har har været i gang med at oprette, eller rette genoprette Worldofminecraft.dk siden igen, men mere fokus på Minecraft Schematics, men så, så at Minecraftforum.dk er kommet igen efter en anden overtog domænet fra mig nogle år tilbage :)... Jeg vil gerne give en hånd hvor jeg kan. Der er ingen grund til at oprette en "konkurrerende" dansk Minecraft forum, der er simpelthen ikke nok brugere til begge :D

• Like
Reactions: Brogade

Mads

Administrator
Sidefrivillig
23 Januar 2021
24
9
3
Hejsa alle sammen,

Jeg var selv en aktiv bruger på den gamle version af forummet hvilket var ganske fint. Jeg synes at det kunne være fantastisk hvis der kunne komme mere liv i det danske minecraftforum. Har har været i gang med at oprette, eller rette genoprette Worldofminecraft.dk siden igen, men mere fokus på Minecraft Schematics, men så, så at Minecraftforum.dk er kommet igen efter en anden overtog domænet fra mig nogle år tilbage :)... Jeg vil gerne give en hånd hvor jeg kan. Der er ingen grund til at oprette en "konkurrerende" dansk Minecraft forum, der er simpelthen ikke nok brugere til begge :D
Vi kan jo eventuelt lave et område til netop Schematics, har allerede et til maps. :)

Håber der kan komme mere liv i projektet, der er store planer på vej :)