Hvor mange år har du spillet Minecraft ?

MrTexass

Nyt medlem
27 Oktober 2021
5
3
3
Aalborg
mrtexass.dk
Jeg er selv en ældre herre, så det er efterhånden gået hen og blevet til en HELT del år - Har ikke lige undersøgt, men er ret sikker på i hvert fald 10 år for mit vedkommende.

Kan huske i tidernes morgen, hvor jeg stod og kiggede min søn over skulderen, han spillede Minecraft, og jeg tænkte, " Hey jeg overrasker ham, køber en konto, og vupti, pludselig stod farmand på samme server. Jeg kan også huske vores første bygning, jeg siger nemlig til min søn - " Hey, kan du se det der gigantiske bjerg derover " - Lad os kravel op på toppen, og så graver vi os ned a, så der til sidst står en gigantisk skyskraber, det var så stort et arbejde, at vi måtte indkalde nogen af hans venner, som kom og hjalp til med hakke og skovl. Det færdig resultat, var en skyskraber blandet med jord og cobbelstone, kønt var det ikke, og det blev også ændret, fordi man blev grebet af spillet. Grebet, blandt andet fordi, jeg kan huske følelsen af højdeskræk, hold nu op, kunne man få det sådan i et spil - en ting er sikkert, hyggeligt var det.

En by var påbegyndt, og vi kaldte den for " I-City " - Den havde ALT - en storby kan tilbyde, og vi var heldig gennem årenes løb, at nogen rigtige dygtige byggere kigge vores vej forbi.
Togstationer - Subway - Skyskrabere - Havne - Container skibe - Hangarskibe - Stadions - Zoo´s - Lufthavne, med landingsbaner, samt ind og udgående fly i alle størrelser, og meget meget mere - Vil tro vi byggede på byen, 3 - 4 år.

Hold nu op, det blev til en mindre skolestil - Jeg kaster bolden videre, hvor lang tid har i bygget ? - Og kan i huske jeres første byggeri.

" Kom skifter "

- MrTexass was here - :)

Senest redigeret:

Mads

Administrator
Sidefrivillig
23 Januar 2021
17
9
3
Jeg kan huske jeg startede dengang man kunne spille det via Chrome. Kan virkelig ikke huske hvad det hed, også fik jeg Minecraft i Julegave af mine forældre øj jeg var helt op og køre. Så startede jeg på en server hvor man kunne få alt på grund af de havde såen nogle "FREE" skilte rundt omkring. Så kunne man bruge sin tid på at finde dem, og blive stærkere og stærkere. Det var da fedt ihvertfald :)

På trods jeg aldrig har været en rigtig "gamer" og speciel god bygger har jeg altid været på den tekniske side af minecraft. Så istedet for at være god til at bygge er jeg bare teknisk dygtig :p Det første jeg lavede var en Diamant borg med en duplikation's bug dengang jeg spillede.

Oh well, det var min historie :D

• Like
Reactions: MrTexass