Java version flyttet til Microsoft konto

Minecraftskolen

Nyt medlem
7 November 2021
1
0
1
Hej.
Jeg har flyttet min Java Minecraft konto til min Microsoft konto.
Den nye launcher som de anbefalede viser kun en sort skærm. Nogen der har haft samme oplevelse og hvad har de gjort?

Brogade

Nyt medlem
29 Oktober 2021
7
4
3
Hej.
Den nye launcher som de anbefalede viser kun en sort skærm. Nogen der har haft samme oplevelse og hvad har de gjort?
Jeg oplevede også problemer da jeg skiftede. Jeg bruger bare den gamle launcher, og så køre det fint for mig :)

• Like
Reactions: Simon942

Simon942

Nyt medlem
7 November 2021
4
2
3
Hej.
Jeg synes du bør bruge den "gamle" launcher den virker upåklageligt og opfylder alle kravene :)
Har du eventuelt oplevet andre udfordringer i forbindelse med migreringen? Fordi jeg overvejer nemlig selv at migrerer men har været lidt skeptisk :)

Simon942

Nyt medlem
7 November 2021
4
2
3
jeg har selv gjort det, men jeg bliver på den gamle launcher fordi der er mange problemer med den nye
Det tænkte jeg nok. Det undre mig hvorfor pokker Mojang lige pludselig vil til at flytte os over på en Store app, den nuværende fungerer jo upåklageligt. Fuldstændig unødvendigt.

Mads

Administrator
Sidefrivillig
23 Januar 2021
17
9
3
Hmm altså Mojang er jo stadig sit eget firma datterselskab under Microsoft men det kan jo godt være de er blevet presset lidt af Microsoft hvem ved :)
Den er på vej til at blive Microsoft. Det også derfor de presser SÅ meget på at folk skal rykke til Microsoft konto'er.

Jeg har ikke mødt nogen problem med den nye launcher, og når jeg selv er bruger af Microsoft's service's syntes jeg faktisk det ret dejligt at have alt samlet på en konto. Min mening måske