Nyt firma bag Minecraftforum Danmark

Hej allesammen.

Vi er ovenud lykkelige for at kunne sige at vi nu er de nye ejere af Minecraftforum Danmark.

Og hvem er "Vi"

"Vi" er GameClub.dk, som er et community, der har eksisteret i mange år efterhånden.
Èn af vores faste afdelinger er OnlineKlubben.dk - som er vores minecraftserver, derudover har vi haft en del projekter gennem tiden,
som f.eks. serverhosting og minecraftlist.dk.

Vi har længe gået og spekuleret på, om vi ikke skulle give os i kast med et minecraftforum,
da vi som mange andre var ret kede af at forummet her var gået ret meget i stå.
Så da Magnus tog fat i os og tilbød at vi kunne føre det videre, tøvede vi selvfølgelig ikke et øjeblik med at sige ja 🙌

Vi håber vi kan få skabt liv i forummet igen, og få lidt af den gamle positivitet og aktivitet op igen.

Et lille tillæg :)
Jeg læste i et af opslagene hvor Freak gav den gode historie om forummet, at han stadig var bekymret for
at forummet skulle være en reklamesøjle for firmaet der ejede det.

Det kan vi med det samme garantere for at det ikke bliver.
Minecraftforum Danmark bliver godt nok en underafdeling af GameClub, men det kommer til at køre helt separat,
og skal på intet tidspunkt bruges til at promovere os mere frem for andre.

GameClub's hoved filosofi er og har altid været.

Vi er en familie. Hygge fremfor alt !

Jeg håber vi får en god fremtid sammen med jer alle, og selvfølgelig en lille bøn fra os til jer.

Hjælp os med at få bragt livet tilbage i forummet, så vi kan glæde så mange som muligt (y)

Vi ses online, og i forummet

Defterdar

Nyt medlem
6 December 2021
3
2
3
Har I i sinde at færdiggøre minecraftlist.dk sitet?

Spørger, da jeg kunne frygte at i også ville kunne "efterlade" minecraftforum.dk halvfærdigt.

m_froulund

Administrator
Sidefrivillig
12 December 2021
11
7
3
Hej Defterdar

Minecraftlist.dk er desværre ikke i vores hænder længere.
Hvis vi får den igen vil der selvfølgelig ske noget med den også.
Den gik død efter vi overlod den til en anden desværre.
Vi har absolut ingen intentioner om at “efterlade” minecraftforum.dk.
;)

• Like
Reactions: Brogade

m_froulund

Administrator
Sidefrivillig
12 December 2021
11
7
3
Minecraftlist.dk har forresten skiftet ejer igen, og jeg håber/tror da på at den kommer til live igen 👍

Laukage

Nyt medlem
8 Februar 2021
3
1
3
maelk.net
Har I i sinde at færdiggøre minecraftlist.dk sitet?

Spørger, da jeg kunne frygte at i også ville kunne "efterlade" minecraftforum.dk halvfærdigt.
Hej Defterdar,

Jeg og en samarbejdspartner har overtaget Minecraftlist.dk og er så småt igang med at prøve og genskabe dens success som tilbage i 2011-2013 😄

Minecraftlist.dk er som du siger "halvfærdig" pt men vi har heller ikke "released" siden endnu, den er godt nok tilgængelig og funktionel men der mangler lidt hist og her og det gør der bl.a på grund af tidsmangel og en udvikler som ikke helt lyttede dog kan jeg garanterer dig for den ikke får lov at stå "halvfærdig" jeg har allerede sammen med min samarbejdspartner investeret utroligt meget energi i siden og vi har ingen planer om at efterlade den eller overdrage den til anden part da jeg allerede føler domænet har skiftet hænder nok 😊

Har du spørgsmål mht siden er jeg nemmest at fange på Discord - Laukage#0001
Men kigger her indimellem 😊

m_froulund

Administrator
Sidefrivillig
12 December 2021
11
7
3
Ja, set i bakspejlet, skulle vi aldrig være gået af med den. Det smertede da også at se hvordan den bare forfaldt, men jeg er ret
overbevist om at den er i gode hænder ved Laukage, og er spændt på at se fremskridtet (y)

• Like
Reactions: Laukage

Defterdar

Nyt medlem
6 December 2021
3
2
3
Hej Defterdar,

Jeg og en samarbejdspartner har overtaget Minecraftlist.dk og er så småt igang med at prøve og genskabe dens success som tilbage i 2011-2013 😄

Minecraftlist.dk er som du siger "halvfærdig" pt men vi har heller ikke "released" siden endnu, den er godt nok tilgængelig og funktionel men der mangler lidt hist og her og det gør der bl.a på grund af tidsmangel og en udvikler som ikke helt lyttede dog kan jeg garanterer dig for den ikke får lov at stå "halvfærdig" jeg har allerede sammen med min samarbejdspartner investeret utroligt meget energi i siden og vi har ingen planer om at efterlade den eller overdrage den til anden part da jeg allerede føler domænet har skiftet hænder nok 😊

Har du spørgsmål mht siden er jeg nemmest at fange på Discord - Laukage#0001
Men kigger her indimellem 😊
Spændende.

Siden, som den er nu, er bestemt ikke klar - det kan vi alle blive enige om.
Men jeg hentyder også til hvordan siden var inden nuværende udgave, for der var den heller ikke optimal (rigtig mange funktioner der ikke virkede og manglende opdateringer). Om det var jer eller andre der ejede den på det tidspunkt, det skal jeg ikke kunne svare på.

Men god vind med projektet og ram nu skiven i første kast, så folk også vil bruge siden ;)

• Like
Reactions: Kaen and m_froulund

Laukage

Nyt medlem
8 Februar 2021
3
1
3
maelk.net
Spændende.

Siden, som den er nu, er bestemt ikke klar - det kan vi alle blive enige om.
Men jeg hentyder også til hvordan siden var inden nuværende udgave, for der var den heller ikke optimal (rigtig mange funktioner der ikke virkede og manglende opdateringer). Om det var jer eller andre der ejede den på det tidspunkt, det skal jeg ikke kunne svare på.

Men god vind med projektet og ram nu skiven i første kast, så folk også vil bruge siden ;)

Vi har haft med domænet at gøre siden august, alt der ligger før dette er ikke os.
Men udvikling tager tid, og ja måske burde siden ikke være offentlig men det bare nemmest sådan :p

Og tak! :D vi arbejder konstant på den, men vil først lave rigtig omtale om den når den er mere klar :D