Useriøs forumside

S

Slettet medlem

Guest
Så hvordan kan det være at jeres side ikke har en slet profil funktion?

Rune

Nyt medlem
Premium
Prøv og opret en support ticket og skriv at du gerne vil have fjernet din konto 🌮

Last edited:

mikkelfg

Nyt medlem
Du har jf. GDPR (General Data Protection Regulation) art. 17 retten til at blive glemt.
Fremgangsmåden bliver beskrevet i privatlivspolitikken på de hjemmesider, du anvender, og som har dine oplysninger gemt.

På minecraftforum.dk gælder følgende, som du accepterede, da du oprettede en bruger:

“You have a right to access the personal data we hold about you or obtain a copy of it. To do so please contact us. If you believe that the information we hold for you is incomplete or inaccurate, you may contact us to ask us to complete or correct that information.

You also have the right to request the erasure of your personal data. Please contact us if you would like us to remove your personal data.”

Med andre ord; kontakt dem :)
Præcis som (jeg formoder) du ville på enhver anden side.

God aften 😊

S

Slettet medlem

Guest
jeg har sådan set også lavet en support sag, men der sker intet.
Dybt useriøst hvis man ønsker at lave en ny forumside, at man holder brugerne som gidsler.

Rune

Nyt medlem
Premium
jeg har sådan set også lavet en support sag, men der sker intet.
Dybt useriøst hvis man ønsker at lave en ny forumside, at man holder brugerne som gidsler.
Tror ikke at de holder en som gidsler, men hvorfor siger du det da 😅, men deres to staff, er self heller ikke nok, de er ikke særlige aktive

Mads

Administrator
Staff member
Hejsa,

Jeg undskylder. Jeg har ikke holdt nok øje med hvad der sket på siden pt. Da andre ting har været ivejen.
Jeg får ordnet de krævende ting nu! :)